kalle anka

Ja nu har ja ätit men inte alla andra jag åt mycket fortare än dom . Jag sitter med datan och dunkar musik i mina hörlurar as chill. Fast ja gillar inte julafton lika mycket för jag är den minsta och är 14 år så  aja men julklapparna blir ju aldrig dålig kan ja säga. Men jag ska inte göra som när ja va liten tog en sax , så jag klippte sönder ett par jeans men jag håller mig ifrån saxar , om jag kan;) ni får bilder sen på outfit och vissa julklappar ja fick :D
Ska gå och kolla om alla har ätit upp så får man väl ta en glass :D:D:D
God Jul allihopa :D

kvällens outfit !




Sandra


Kommentarer
Postat av: towe

snygging!

2010-12-26 @ 17:45:32
URL: http://towelystedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0