05:00

♥Ja då vakna man 5 imorse för att åka och hämta matilda och hennes mamma sen åkte vi till Vemdalen och tävla slalom .
Det gick ju som sagt inte så bra åkte typ några kämpar sen flög jag ur .
Och matildas skida löstes ut = att tappa den när man åker ;)
Ja vi kom typ hem vid 17:00 , så då blev det gå upp och hämta hunden man ska vara hundvakt åt tills imorgon nån gång ,
och hunden ska med till stallet på morgonen när jag ska mocka åt Spirit och Charonne.
Sen ska jag åka tillbaka efter dom har gått in från hagen och rida kanske lite dressyr på Spirit.
Men ikv ska väl jag och Hanna chilla järnet . Maria kanske kommer senare hon kommer hem vid 21:00 från Bollnäs :D
Vill bara säga att om det inte blir bättre med läsare kanske jag lägger ner den här bloggen vi får se hur jag gör.
Men jag ska nog fixa bloggen tycker jag .


Spirit ♥





Svea ♥



En bild på mig och älskade Hanna♥



Och en bild på älskade Maria ♥


Sandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0